sobota, 20 czerwca 2015

Odpowiedzi:

Oto post z odpowiedziami, który obiecałam.

Pytania od I'm Unbreakable:
1.Drugie imię?
-Nie posiadam owego drugiego imienia.
2.Ile lat jesteś fanką MJ?
-Hm. Tak mniej więcej 5-6 lat.
3.Dlaczego on?
-Dlaczego Michael? Bo urzekł mnie swoim głosem, tańcem, pomysłami, klipami i tekstami piosenek. Oraz dlatego, że był świetnym człowiekiem.
4.Ulubiona piosenka Mike?
-Man In The Mirror.
5.Słuchasz jeszcze kogoś oprócz MJ, jak tak to kogo?
-O matko. Się nazbierało. Więc tak:
Lordi
Slipknot
Nickelback
Metallica
Covery Boyce Avenue
BVB (rzadko ale słucham)
6.Masz ulubiony słodycz? Jaki?
-Hm. Jakiegoś super ulubionego to nie mam. Ale lubię Kinder Joy'e XD

Pytania od BASIA~FANKA~MJ:
1.Kiedy kolejny rozdział?
-Odpowiedź jest prosta. Kiedy będzie gotowy :)
2.Czy twoje opowiadania będą miały dużo rozdziałów, jak tak to mniej więcej ile planujesz, a jak nie to dlaczego?
-Moje opowiadania będą średnie. Nie chcę, żeby jedno ciągnęło się 2312251451 Lat. Ile części będą miały? Tego to sama nie jestem pewna. Nie umiem na to odpowiedzieć.

Pytania od The Smille:
1.Jakie masz podejście do świata?
-Trochę negatywne i pesymistyczne. Mam swoje powody, ale nie nadają się na wymienianie ich. 
2.Czego się boisz?
-Odejścia kogoś bliskiego. Tego już nie zniosę.
3.Gdzie widzisz siebie w przyszłości?
-Siebie widzę na koniu na torze wyścigowym :3 (ah, marzenia)
4.Ostatnie odkrycie muzyczne?
-Boyce Avenue <3 Uwielbiam jego Covery. 


A tu filmik dla zainteresowanych jazdą konną. Galopuję sobie na Landrynce xd To koń, który ma problem z galopem, więc idzie średnio. 
Enjoy :)

1 komentarz:

  1. Cześć :)
    Ja też słucham BVB :) Och, uwielbiam ten zespół chociaż wolę rap, a Michael Jackson oczywiście na pierwszy miejscu <3
    Nieźle galopujesz. Ja też jeżdżę, ale rzadko c:
    Miłego dnia :)
    The Smille

    OdpowiedzUsuń