środa, 4 marca 2015

Kontynuacja (?) + zła wiadomość

Chcieliście, abym kontynuowała historię z notki specjalnej. Jeszcze się nad tym zastanowię. Jednak w tej chwili zawieszam bloga. Szkoła daje mi w kość i jeszcze inne sprawy. W 27 lutego minęły 4 miesiące od śmierci mojej kochanej cioci. Byłam dzisiaj nad jej grobem i... No w każdym razie potrzebuję przerwy. Wiem, że ostatnio go odwiesiłam, ale naprawdę potrzebuję czasu. W między czasie zapraszam Was na nowego bloga mojej najlepszej przyjaciółki Hani. http://w.tt/1Cxa5tD. Polecam go z całego serca. 
Przepraszam i do zobaczenia kiedyś. 
~Bunia 

5 komentarzy:

  1. Jeej trzymaj się kochana ja osobiście czekam na kolejne rozdział.. Poukładaj co tam musisz i wracaj jak najszyybciejj.. Czekamy :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poukładaj sobie swoje sprawy bo blog nie jest najważniejszy, gdy uznasz, że będziesz gotowa to wrócisz. My oczywiście będziemy czekać, o to się nie martw, na takie niezwykłe wpisy opłaca sie czekac.
    Pozdrawiam. Michael

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam, że pisze to tu, ale pisze to na szybko, jakbyś chciała to zapraszam na http://another-story-of-michael-jackson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Heej. Jak byś chciała to u mnie nowa :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej c:
    Rozumiem Cię. Szkoła, ciocia...:/
    Mam nadzieje, że wszystko się jakąś ułoży i dasz sobie rade ze wszystkim :)
    Powodzenia, nie załamuj się kochana :)
    The Smile

    OdpowiedzUsuń