niedziela, 5 kwietnia 2015

Notka Specjalna: Hobby

Postanowiłam, że napiszę w tej notce o moich zainteresowaniach, bo nie mam aktualnie pomysłu na specjalne opowiadanie. Ten kto będzie chciał przeczytać, to przeczyta.

Jazda Konna
Jeżdżę konno od roku. Niestety miałam 7 miesięczną przerwę, bo miałam poważny wypadek. Potrzaskałam sobie kości, miałam wstrząs mózgu i zakładali mi kilka szwów.
Obecnie jeżdżę w Zielonej Górze w Stajni Józefa, ale zacznę chodzić też do Raculki na jazdy. Moim ulubionym koniem jest Rotaria, a drugim Bylina. Mogę też powiedzieć, że trzeba było gałęzi, żebym spadła z konia xD Obecnie zamierzam uczyć się jazdy westernowej i może będę dzierżawić swojego konia. (dzierżawić - wynajmować tak jakby)

Gra na gitarze elektrycznej
Zaczęłam grać w wieku 10 lat. Poszłam do szkoły muzycznej, jednak zabrakło mi czasu na cokolwiek, więc poszłam w ślady wujka i uczę się sama. Moją gitarę elektryczną dostałam w wieku 12 lat. Ostatnio też zakupiłam nowy wzmacniacz.

Śpiewanie
Tak, tak. Podśpiewuję sobie. Robię to amatorsko, ale zawsze coś. Nie mam w sumie tu nic do napisania.

Koty
Boże, uwielbiam koty <3 Mam swojego ukochanego kudłacza u mamy. Wabi się Bunia. Jest kotem rosyjskim niebieskim. Mam ją 4-5 lat. Jeszcze miałam 2 przybłędy, ale jedna z nich niestety zmarła jakiś czas temu.

Pisanie 
No i jakże bym mogła zapomnieć o pisaniu? Robię to może ze 4 lata. Zaczęło się to przez moją przyjaciółkę, która prowadziła bloga i zachęciła mnie do tego.

Wędkarstwo
Łowię ryby amatorsko. Czasami jeżdżę z tatą nad jezioro i siedzimy sobie cały dzień. Dalej śmieję się z sytuacji, kiedy pojechałam z tatą i sąsiadem nad jeziorko i tata złapał 0, sąsiad 10, a ja 12 XD Było to chyba w wakacje.

Język angielski
Lubię język angielski. Uczę się go już 10 lat. Byłam w Londynie i szczerze. to chętnie bym tam została na zawsze <3

Koszykówka 
Przed wypadkiem z konia byłam zapaloną koszykarką, niestety moja wydolność spadła po tych wszystkich kroplówkach i muszę się teraz oszczędzać. W tym roku zajęłam 2 miejsce z moją szkoła w Mistrzostwach Miasta.

Gry 
Kocham grać na konsoli, czy komputerze. Moją ulubioną grą jest seria Five Night's At Freddy's. Może ktoś zna. Najbardziej wciągnęła mnie fabuła. Te zagadki <3

To w sumie chyba tyle. Wiem, że to nic ciekawego, ale jak już mówiłam, nie mam pomysłu na jakieś opowiadanie. Może was to jakoś zainspiruje. Fajnie by było. A jak nie, to trudno.
Notka A Place With No Name pojawi się niedługo.
Pozdrawiam
~Bunia ;3

3 komentarze:

  1. Mamy wiele wspólnego. Tez gram na gitarze, i na elektrycznej oraz na akustycznej. Chodzę do szkoły muzycznej, no i tanecznej, koszykówka, uwielbiam ją, ale chyba nigdy nie będę mistrzem. Co do języka angielskiego, ja kocham ten język bo to mój ojczysty język. W Londynie byłem 7 razy( mieszkają tam moi dziadkowie), no a w Ameryce też byłem, więc wiele nas łączy, i to bardzo mnie cieszy.
    Pozdrawiam. Mike

    OdpowiedzUsuń
  2. To ile masz lat, że 10 uczysz się angielskiego?

    OdpowiedzUsuń